Bryaninhouston.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

bryan

Opa en oma

Hallo Bryan allereerst hartelijk gefeliciteerd met je 17e verjaardag en nog vele gezonde jaren van ons toegewenst en een prettige dag gewenst.Het is nogal vroeg in de ochtend bij jullie maar volgens oma moet je nogal vroeg op en daarom eerst een antwoord als begin van de conversatie met onze oudste kleinzoon in de USA.Wij zullen later wel even reageren op de rest van je blog .Wij zijn blij dat Paula nu bij ons is die ons een beetje verder kan helpen met de installatie van je blog.Hoe wel Michel ook al eens is geweest.Vooralsnog dus tot neerschrijven en groeten van ons

Anneke ten Kortenaar

Hoi Bryan, leuk te horen dat je het prima naar je zin hebt.
Nog heel veel plezier daar!
Groetjes Marcel en Anneke