Bryaninhouston.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

bryan

Reacties

Reacties

Opa en oma

Hallo Bryan allereerst hartelijk gefeliciteerd met je 17e verjaardag en nog vele gezonde jaren van ons toegewenst en een prettige dag gewenst.Het is nogal vroeg in de ochtend bij jullie maar volgens oma moet je nogal vroeg op en daarom eerst een antwoord als begin van de conversatie met onze oudste kleinzoon in de USA.Wij zullen later wel even reageren op de rest van je blog .Wij zijn blij dat Paula nu bij ons is die ons een beetje verder kan helpen met de installatie van je blog.Hoe wel Michel ook al eens is geweest.Vooralsnog dus tot neerschrijven en groeten van ons

Anneke ten Kortenaar

Hoi Bryan, leuk te horen dat je het prima naar je zin hebt.
Nog heel veel plezier daar!
Groetjes Marcel en Anneke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!