Bryaninhouston.reismee.nl

De President

deze blog komt nu ff heel snel tussendoor maar het is een belangrijk onderwerp. De laatste paar maanden heb ik natuurlijk veel mee gekregen over de election. Het was een keuze die niemand echt leuk vind maar je moet toch stemmen. Persoonlijk vind ik beide candidaten echt helemaal niks. Mijn host parents zijn zwaar voor Hillary dus daarom was ik ook een beetje voor haar. Ik heb alle 3 de debate’s gezien, althans zo ver het me intereseerde. Op school kregen we veel les over het onderwerp omdat het zo iets heel groots was.
8 november was het dus eindelijk de dag. Iedereen was nerveus en er werd extra veel over gepraat. Thuis hadden we de heledag de televisie aan en we hielden de stand ook bij via onze telefoon. In de avond kwamen wat vrienden van me ouders over op de stand mee te kijken. Het begon meteen al spannend want voor Trump zou het een hele klus worden om te winnen. Hij begon goed in het begin en nam de eerste punten al mee naar huis. Alhoewel het nog niet officieel was hadden we al een vermoeden dat Trump Florida en de Carolina’s zou winnen. Enja hoor hij won die. Nu werd het pas echt spannend omdat de overige swingstates die hij nodig had om te winnen steeds meer zijn kant op gingen. De media had nooit verwacht dat hij die staten kon winnen, maar toen die Ohio won werden we thuis pas echt nerveus. Tijdens de election hield de media echt alles bij, van minuut tot minuut. Het werd al laat in de avond en ik besloot naar bed te gaan en het de volgende ochtend te horen. Dusja die ochtend werd ik wakker en Trump was de winnaar in de election. Mijn host parents waren erg verdrietig vanwege dit en op school waren ze ook niet allemaal tevreden. 20 januari word hij pas officieel president en dan gaan we zien hoe het gaat worden.

P.S. voor de mensen die voor mij hebben gestemd heel erg bedankt, tot over 4 jaar weer #BryanForPresident

Reacties

Reacties

Suh

Dude

Dude

Suh

Shh

this is a library

*whispers*

*Suh dude*

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!